Obsluha optiky nemá skúsenosti s takým softvérom, všetko sa robilo doteraz na papieri. Bude prechod náročný?
TISS je informačný systém, kde vidí každý len to, čo pre svoju prácu potrebuje. Obsluha optiky, ktorá nevyšetruje alebo nevystavuje faktúry, tieto položky menu zapnuté mať nemusí. Je však na manažmente optiky, aby zabezpečil základné ovládanie počítača a internetu svojimi zamestnancami, čo už ale v dnešnej dobe nie je problém. Spolu so systémom TISS dostane každý nielen školenie, ale aj manuál na základné postupy a procesy. V každej firme je následne menovaný zodpovedný komunikačný personál, ktorý poskytuje ostatným kolegom poradenstvo v prípade problémov s prácou v systéme. Ak je problém zložitejší, kedykoľvek sa môže klient obrátiť na našu podporu mailom alebo telefonicky.
Okrem toho, ak registrujeme problémové používanie nejakej funkcie, na jej použite pripravujeme aj videomanuály.